Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of pincode ben vergeten?

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord of pincode ben vergeten?

Dan moet u contact opnemen met de functioneel applicatiebeheerder van uw zorgorganisatie. Zij kunnen het wachtwoord of pincode voor u resetten.



Medisch Hulpmiddel

Medimo automatiseert het geneesmiddelproces zodat er minder fouten worden gemaakt. Het product omvat functionaliteit zoals het elektronisch voorschrijven, het uitvoeren van medicatiebewaking en het uitvoeren van elektronische toedienregistratie en is als zodanig een medisch hulpmiddel. Medimo wordt in Nederland op de markt gebracht door Enovation Medimo, Soestdijkseweg Zuid 13, 3732 HC De Bilt. Enovation Medimo is gecertificeerd onder ISO 27.001 en NEN 7510. Medimo voldoet aan de Medical Device Regulation (MDR, klasse I). Dit document behoort tot de gebruikershandleiding van versie: 2024-3, productiedatum: 02-07-2024​

CE certificate
    • Related Articles

    • Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?

      Contact opnemen met de functioneel applicatiebeheerder van uw organisatie. Deze is op de hoogte van de werkafspraken en kan eventueel een back-up methode inschakelen. Indien nodig kan de functioneel applicatie beheerder contact met de Medimo helpdesk ...
    • Wat kan ik doen als ik geen inlog-code op mijn MedimoApp ontvang?

      Wanneer u na 1 minuut geen MedimoApp inlogcode hebt opgegeven dan toont Medimo een extra knop om de code via sms te versturen. Zie onderstaande afbeelding. Klik op de knop 'Verstuur code via SMS' om via sms de code te ontvangen. Medisch Hulpmiddel ...
    • Wat moet ik doen als ik niet meer kan inloggen met een certificaat?

      Contact opnemen met de functioneel applicatiebeheerder van uw zorgorganisatie. Medisch Hulpmiddel Medimo is een elektronisch voorschrijfsysteem (EVS) en toedienregistratiesysteem (TDR) en is als zodanig een medisch hulpmiddel. Medimo wordt in ...
    • Kan ik mijn pincode voor Medimo webversie wijzigen?

      Ja, mits u een account op naam in Medimo hebt. Is dit het geval dat kunt u dit aanpassen bij 'Pincode wijzigen'. Gebruik het 'Zoeken in alles'-veld of klik vanuit het hoofdmenu op Onderhoud > Gebruiker > Pincode wijzigen. Daar toont Medimo een scherm ...
    • Kan ik inloggen als ik geen token bij me heb of ik deze kwijt ben?

      Ja, mits er een back-up methode is ingericht door de functioneel applicatiebeheerder. Doorgaans is dit een code via sms of MedimoApp. Zie Inloggen met SMS voor meer informatie. Neem contact op met de functioneel applicatiebeheerder om na te gaan wat ...