Klant Naam =>
Mocht u meerdere organisaties beheren, dan kunt u hier aangeven voor welke
organisatie u het ticket wilt indienen.
Impact => Geef
hier aan op hoeveel medewerkers uw vraag van invloed is. Betreft het ticket een
risico voor de cliëntveiligheid? Dan kunt u dat hier ook aangeven.
Urgentiefactor oplossing => Hoe dringend is uw vraag? Geef hier aan in wat voor tijdsframe
een oplossing hiervoor nodig is. Deze optie gecombineerd met de impact zal uw
ticket van een prioriteit voorzien.
Onderwerp =>
Beschrijf kort het onderwerp van uw ticket.
Beschrijving =>
Probeer hier zo uitgebreid mogelijk de reden van uw ticket te beschrijven. Een
aantal punten om aan te denken zijn: Cliënt ID (Nooit NAW gegevens),
wanneer het probleem zich precies heeft voorgedaan en bij welke gebruikers. Ook
is het mogelijk om hier screenshots te plakken. Het is vaak handig om een
screenshot te maken van het hele scherm. Vergeet hierbij niet om de NAW
gegevens af te schermen.
Bestand bijvoegen =>
Hier kunt eventueel ondersteunende bestanden bijvoegen. Let wel op dat u geen
privacygevoelige informatie deelt.
Is er sprake van een incident? => U kunt hier aangeven of uw ticket een incident betreft. Dit kan
te maken hebben met zowel data- als cliëntveiligheid. Mocht u kiezen voor
cliëntveiligheid dan komen er extra vragen naar voren:
Betreft het een ernstig
cliëntveiligheidsincident? => Als uw antwoord hier
ja is volgt er nog een extra vraag om deze classificatie toe te lichten. Een
ernstig incident betreft elk incident wat rechtstreeks heeft of had kunnen
leiden tot verslechtering van de gezondheid van de patiënt.
Cliëntgegevens
Omdat bij Medimo dataveiligheid voorop staat
willen we zoals voorheen geen cliëntgegevens ontvangen in ons portaal. Dit komt
omdat het ticketsysteem gebaseerd is op e-mails. Wij willen ten alle tijden
voorkomen dat er onnodige e-mails worden verstuurd met cliëntgegevens er in. Indien
er voor een verzoek of vraag toch gegevens gedeeld moeten worden kan dit altijd
via een van de volgende middelen:
- Cliënt ID van Medimo, deze is te
vinden in de URL van uw browser
- Voorbeeld: https://secure.medimo.nl/status/123456
- Het cliënt ID van een ECD/EPD
- Voorbeeld: ECD ID 123456
Alle andere vormen van identificatie die
rechtstreeks terug te linken zijn naar een cliënt willen wij NIET ontvangen.
Denk hierbij ook goed na over schermafbeeldingen en documenten. Ook deze mogen
geen cliëntgegevens bevatten.